Servicii complete pentru administrarea blocului de la Mcm Bluezone
Administrare blocuri, contibilitate si caserie. In plus construim si site-uri.
administrator, contabil, casier, web design, site, administratie
232
page-template-default,page,page-id-232,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
administratie

Servicii complete

Administrare, Contabilitate, Caserie

Pachetul pentru servicii complete pentru administrarea blocului de la Mcm Bluezone, este unu forte avantajos. Mereu gata sa realizam impreuna toate nevoile blocului dumneavoastra.

Experienta noastra va ajuta sa treceti de orice v-a fii in prezent, cat si viitor.

Va astepta sa ne contactati cu mai multe intrebari si cu dorinta de a lucra impreuna!

Mai jos gasiti cateva servicii complete pentru administrarea blocului:

Constituire asociatii de proprietari

1. Proces Verbal Adunare Generala

2. Tabel cu semnatarii asociatiei

3. Constituire STATUT si ACORD

4. Obtinerea avizelor de la furnizori

Administrare tehnică

1. Inspectarea periodică a proprietății comune, în vederea remedierii defecțiunilor apărute la instalațiile de folosință comună și a eliminării pierderilor care determină creșterea nejustificată a cheltuielilor asociației de proprietari (scurgeri de apă etc);

2. Inspectarea proprietății individuale, numai cu acordul proprietarilor, în vederea remedierii defecțiunilor apărute la instalațiile de folosință comună și a eliminării pierderilor care determină creșterea nejustificată a cheltuielilor asociației de proprietari sau ale proprietarilor (scurgeri de apă, etc.);

3. Supunerea spre analiză a ofertelor furnizorilor de bunuri și servicii în vederea selectării ofertei care satisface cerințele de preț, durată de execuție și calitate. Obținerea aprobării comitetului executiv al asociației de proprietari;

4. Procurarea materialelor necesare întreținerii și reparațiilor curente proprietății comune a asociației de proprietari;

5. Urmărirea realizării contractelor încheiate de asociația de proprietari cu furnizorii de bunuri și servicii;

6. Supravegherea lucrărilor de reparații și participarea la recepția acestora;

7. Verificarea semestrială a indexului contoarelor de apartament, calculul consumurilor și a costurilor aferente;

8. Controlul facturării corecte a consumurilor de energie electrică, termică , apă, etc, în funcție de indexul contoarelor de bloc, conform prevederilor legale și în funcție de normele metodologice de repartizare a consumurilor;

9. Controlul îndeplinirii obligațiilor contractuale ale personalului angajat de asociația de proprietari pentru curățenie, incărcarea și evacuarea gunoiului menajer și alte activități. Sesizarea comitetului executiv în cazul încălcarii acestora.

Administrare financiară

1. Organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice, în condițiile legii;

2. Întocmirea listelor lunare de plată a întreținerii în conformitate cu reglementările legale în vigoare;

3. Întocmirea situației cu proprietarii care se încadrează în prevederile legale pentru primirea subvențiilor acordate de Guvernul României pentru pensionarii cu venituri mici, familiile cu probleme sociale și alte categorii sociale defavorizate;

4. Întocmirea și completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidența fondului de reparații, registrului pentru evidența fondului de rulment, registrului pentru evidența sumelor speciale, registrului pentru evidența fondului de penalizări, precum și alte formulare specifice activității de contabilitate, prevăzute prin ordin al ministrului economiei și finanțelor și alte reglementări legale în vigoare;

5. Editarea ștatelor de plată pentru angajații asociației de proprietari;

6. Depunerea online, cu semnătură electronică, a declarațiilor fiscale pentru angajații asociației de proprietari;

Casierie

1. Încasarea, cu frecvența și în locurile specificate în contract, a cotelor de contribuție a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociației precum și a altor venituri cuvenite asociației de proprietari.

2. Plata tuturor facturilor emise de furnizori.